Yazar Portal | Turkiye Interaktif Kose Yazarı Gazetesi
Cuma, Aralık 5, 2025
  • Giriş Yap
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Yazar Portal | Turkiye Interaktif Kose Yazarı Gazetesi
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Anasayfa Yazarlar Hamdi ORUÇ

Uydurulma Tefsir Ne mi…Hadis Uydurulma Tefsir mi…Gereksiz mi

Hamdi ORUÇ Yazar Hamdi ORUÇ
28 Kasım 2021
Hamdi ORUÇ
0
403
Paylaşma
5k
Görüntülenme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Uydurulma tefsir ne mi…Hadis uydurulma tefsir mi…Gereksiz mi

Hadis ve İslam mezhebleri tefsirdir…

Uydurulma tefsir ne mi…

Ayeti ayetle tefsir et…esmanın nurlarıyla tefsir et…ve her dirayet tefsiri uydurma tefsir değildir… her zaman uydurulma tefsir şeytaniliğe hadimdir…Maturidi de dirayet tefsiri yaptı ama salim aklı reddetmedi…İtikatte imamımız…

Hadissiz…Şeytaniliğe hadim  Kur’an te’vili yazanlar çoğaldı….salim aklı red onlarda müsbet ilmi red de onlarda esmaya eksik hadimlik onlarda bu te’viller uydurulma tefsirdir…

Evet…her te’vil tefsir değildir esmayla kavgası varsa diğer ayetlerle ve tefsirle kavgası varsa çelişiyorsa çünkü Tefsir şeytaniliğe hadim değildir ana amaca hadimdir…ama te’vil hadimdir…Adam “haram helal koymak Allaha ait diyor…yani esmaya hadimse helal değilse haramdır…bu anlaşılmalı bu iddiadan…ama hadisi inkar ve hükümsüz kılma amacına hadim ettiler bu hükmü…

Ben çocukken bir traktör için ailecek altı yıl çalıştık…Alış veriş de haramdır aldatma varsa.Aldatma…adaletsizlik haramdır…diyemeyecek miyim…”Bizi aldatan bizden değildir”hadisine göre demeliiyim bunu ama Kur’ancılar bu Kur’anda yok …diyemezsin din uydurma diyecektir…adl sıfatına hadim dini adaletsizliğe şeytaniliğe hadim ettiler bu Kur’ancılar…

İşte bir örnek üzerinde şeytaniliğe hadimliklerini göstereyim…Kendilerine Kur’ancı denilen bu ekibin…işte “Hadissiz Kuran Anlaşılmaz Diyenlere Sorularımız Var! ” isimli bir yazı…ve işte şeytaniliğe hadimlikleri…esmayla kavgaları var bu Kur’ancıların…Kur’anı budadı bunlar  Kur’an bir derya bir kova su var ellerinde…Kur’an hükümlerini sayılı hükümler sanıyorlar…aynı amaca hadim benzeri hükümlerii tefsir bile saymıyorlar…hadisleri dinden budamakla da kalmıyorlar…oysa Kur’anda zikredilen hükümler sadece örnekten ibarettir…Tevhid dininde haram ve helal iki olmaz…cemalüllaha hadim eylem hal ve fikirler ve duygular helal zıtları haramdır…Kur’anda zikredilen haramlar helaller sadece konuların da birer örnektir…aynı amaç aynı illet şarabı haramlılan aynı illet rakıyı da haram kılar der akıl ve nakil…bit’at ve uydurma deme o dine…de.Hadis de mezhebler de tefsirdir de…tefsiri budadılar bu Kur’ancılar…her şey bit’at onlara göre Vahhbilere göre ise her şey şirk…oysa kendileri şirke hadimler…Allah arşa istiva etti hulül etti diyorlar…yaradanla yaradılanın ilişkisi muhtaçlık değildir…Allahın hulüle yere ve zamana oğula kıza ihtiyacı yok…
Evet…işte örnek seçtiğim aşağıdaki şu yazıda da akla ve nakle düşmanlık dolu…aklı da budadı nakli de budadın bu Kur’an yeter diyenler…Hadis ve mezheb gereksiz değil tefsir gereksiz  deüil diyelim onlara…
.
Allah pek çok ayetinde Kuran’ın kolaylaştırıldığını, anlaşılır olduğunu ve her örneği barındıran noksansız bir Kitap olduğunu bildirir. Ancak bir kısım insan “Tamam Kuran noksansızdır ama şu şu Kuran’da yazmaz, onları nebinin sözlerinden öğreniriz” der. Bu samimiyetsiz yaklaşımı çürütmek için ilgili ayetleri ekleyip, sonra sorularımı sırasıyla soracağım.
.
Biz bu Kur’anda çeşitli açıklamalar yaptık, öğüt alıp düşünsünler diye, oysa bu, onların daha da uzaklaşmalarından başkasını arttırmıyor. (İsra Suresi, 41)
.
Andolsun, bu Kur’an’da her örnekten insanlar için çeşitli açıklamalarda bulunduk. İnsanların çoğu ise ancak inkarda ayak direttiler. (İsra Suresi, 89)
.
SORU 1: Kuran’da her örnekten çeşitli açıklamalar yapan kim?
.
Biz Kitabı sana, her şeyin açıklayıcısı, müslümanlara bir hidayet, bir rahmet ve bir müjde olarak indirdik. (Nahl Sures, 89)
.
SORU 2: Herşeyin açıklayıcısı olan Kuran mı, yoksa Kütüb-i Sitte mi?
Onların sana yönelttikleri her teze karşı, biz sana gerçeği ve en güzel açıklamayı/tefsiri getiririz. (Furkan Suresi, 33)
.
Soru 3: En güzel ve gerçek tefsiri Taberi…mi yapıyor, yoksa Allah mı?
.
(Bu) öyle bir kitaptır ki, Bilge ve her şeyden Haberdar biri tarafından ayetleri sağlamlaştırılmış ve sonra da açıklanıp detaylanmıştır. (Hud Suresi, 1)
.
SORU 4: Ayetleri sağlamlaştırıp açıklayan ve detaylandıran kim? Ve bunu hangi kitapta yapmış?
.
Sana içkiyi ve kumarı sorarlar. De ki: … (Bakara Suresi, 219)
.
Sana yetimler hakkında soru sorarlar. De ki … (Bakara Suresi, 220)
.
Sana ‘kadınların aybaşı halini’ sorarlar. De ki: … (Bakara Suresi, 222)
.
Sana neyi infak edeceklerini sorarlar. De ki… (Bakara Suresi, 215)
.
Sana ruhtan sorarlar; De ki: … (İsra Suresi, 85)
.
Sana kıyamet-saatini sorarlar; De ki: … Ahzab Suresi, 63)
.
SORU 5: İnsanlar kime soru soruyor, cevabı kim veriyor?
.
Sana, kendilerine neyin helal kılındığını sorarlar. De ki: … (Maide Suresi, 4)
.
SORU 6: İnsanlar helal kılınanlar konusunda kime soruyor, cevabı kim veriyor?
.
Senden fetva isterler. De ki: … (Nisa Suresi, 176)
.
Senden kadınlar hakkında fetva soruyorlar. De ki: … (Nisa Suresi, 127)
.
SORU 7: İnsanlar kimden fetva istiyor, fetvayı kim veriyor?
.
Bunlar, sana gerçek olarak okuduğumuz Allah’ın ayetleridir. Allah’tan ve ayetlerinden başka hangi hadise inanıyorlar? (Casiye Sures,,6)
.
Artık bundan (Kuran’dan) sonra hangi hadise (söze) inanırlar? (Mürselat Suresi, 50)
.
SORU 8: Kuran’dan sonra hangi hadise inanıyorsunuz? Allah gerçek olan hadis Kuran diyor. Bunun üzerine Buhari’nin 600.000 sözde hadis arasından seçtiği 7000 hadisin de gerçek olduğunu iddia edebilir misiniz??
.
(Bu Kur’an) düzüp uydurulacak bir hadis değildir, ancak kendinden öncekilerin doğrulayıcısı, her şeyin ‘çeşitli biçimlerde açıklaması’ ve iman edecek bir topluluk için bir hidayet ve rahmettir. (Yusuf Suresi, 111)
.
SORU 9: Kuran uydurulacak bir hadis değilse, nebiden 250 yıl sonra yaşamış kişilerin, 600 bin uydurulmuş sözden ayıklayıp peygambere isnad ettikleri sözlerin uydurma olmadığına deliliniz nedir?
.
Allah “…Kendi hükmünde hiç kimseyi ortak kılmaz.” (Kehf suresi 26)
.
”Hüküm, yalnızca Allah’ındır…” (Yusuf Suresi, 40)
.
SORU 10: Hüküm yalnız kime ait? Bu ayete rağmen peygamber de hüküm koyar diyebilir misiniz?
.
Elçiye tebliğden başka (yükümlülük) yoktur. (Maide Suresi, 99)
.
Elçiye düşen, apaçık bir tebliğden başkası değildir.” (Nur Suresi, 54)
.
Ey resul, Rabbinden sana indirileni tebliğ et. (Maide Suresi, 67)
.
… Elçimiz üzerine düşen (yalnızca) apaçık bir tebliğdir. (Tegabün Suresi, 12)
.
Elçiye düşen, apaçık bir tebliğden başkası değildir. (Nur Suresi, 54)
.
SORU 11: Elçiye düşen nedir? Sadece Kuran’ı aynen tebliğ etmek mi? Kendi sözlerinden ayrı bir külliyat oluşturmak mı?
.
Ben, yalnızca bana Rabbimden vahyolunana (Kuran’a) uyarım. (Araf Suresi, 203)
.
De ki: “Benim onu (Kuran’ı) kendi nefsimin bir öngörmesi olarak değiştirmem benim için olacak şey değildir. Ben, yalnızca bana vahyolunana (Kuran’a) uyarım. Eğer Rabbime isyan edersem, gerçekten ben, büyük günün azabından korkarım.” (Yunus Suresi, 15)
.
SORU 12: Elçi sadece neye uyuyor? Biz elçiye uymak için sadece neye uymalıyız? Elçi nefsinin öngörmesi olarak Kuran’a ekleme çıkarma yapabiliyor mu? Kuran hükümleri dışında bir söz söyleyebiliyor mu? Yoksa sadece vahyolunan Kuran’a mı uyuyor?
.
Eğer o, Bize karşı bazı sözleri uydurup-söylemiş olsaydı. Muhakkak onun sağ-elini (bütün güç ve kudretini) çekip-alıverirdik. Sonra onun can damarını elbette keserdik. (Hakka Suresi, 44-46)
.
SORU 13: Elçi Kuran’da yazmayan konularda hüküm verseydi, Allah’ın Kitabı dışında söz söyleseydi Allah o elçiyi ne yaparmış?
.
De ki: “En ‘üstün ve apaçık’ delil Allah’ındır…” (En’am Suresi, 149)
.
SORU 14: Allah elçisine, insanlara tebliğ etmesi için ne diyor? En üstün ve apaçık delil kime aitmiş? Allah’a mı, Buhari’ye mi?
.
Kendilerine okunmakta olan Kitab’ı sana indirmemiz onlara yetmiyor mu? (Ankebut Suresi, 51)
.
SORU 15: Allah soruyor… Size okunmakta olan Kitabı elçiye indirmesi size yetmiyor mu? Neden başka kaynaklardan din öğrenmeye çalışıyorsunuz? Neden başka kaynaklardan hüküm bulmaya çalışıyorsunuz?
.
Benim kesin tehdidimden korkanlara Kur’an ile öğüt ver. (Kaf Suresi, 45)
.
SORU 16: Allah elçiye, Kendisinden sakınanlara Kuran’la mı öğüt vermesini söylüyor, yoksa şahsi görüşleri ile mi? Elçiye uyacaksak biz de Kuran’la öğüt vermeli değil miyiz?
.
Bugün size dininizi kemale erdirdim, üzerinizdeki nimetimi tamamladım ve size din olarak İslam’ı beğendim. (Maide Suresi, 3)
.
Rabbinin sözü, doğruluk bakımından da, adalet bakımından da tastamamdır. O’nun sözlerini değiştirebilecek yoktur. O, işitendir, bilendir. (Enam Suresi, 115)
.
SORU 17: Allah neyi tamamlamış ve size ne eksik geliyor? Bu ayetlere rağmen Kuran’da noksan aramak Allah’a akıl ve din öğretmek manasına gelmiyor mu?
.
Andolsun, size (bütün durumlarınızı kapsayan) zikrinizin içinde bulunduğu bir Kitap indirdik. Yine de akıllanmayacak mısınız? (Enbiya Suresi, 10)
.
SORU 18: Allah her durumunuzun içinde olduğu bir Kitap diyor. Siz Allah’a muhalefet edip “şu şu konular eksik bırakılmış” diyenlerin müşrikler olduğunu bilmiyor musunuz?
.
Ve şüphesiz o (Kur’an), senin ve kavmin için gerçekten bir zikirdir. Siz (Kuran’dan) sorulacaksınız. (Zuhruf Suresi, 44)
.
SORU: 19: Allah ahirette sadece hangi kaynaktan sorumlu tutuyor bizi? Ahirette Allah’ın karşısında “ama” diye başlayan cümleler kurabilecek misiniz?
.
Ve elçi dedi ki: “Rabbim gerçekten benim kavmim, bu Kur’an’ı terk edilmiş (bir Kitap) olarak bıraktılar.” (Furkan Suresi, 30)
.
SORU 21: Kuran’ı terkedip başka kaynaklara yönelenler kim sizce? Dolayısıyla elçi kimlerden şikayet edecek ahirette?
.
Elçi, kendisine Rabbinden indirilene iman etti, mü’minler de. Tümü, Allah’a, meleklerine, kitaplarına ve elçilerine inandı. “O’nun elçileri arasında hiçbirini (diğerinden) ayırt etmeyiz…” dediler. (Bakara Suresi, 285)
.
SORU 22: Ayette Müminler için, tüm elçileri eşit severler mi diyor? Yoksa Muhammed nebiyi ayrı tutarlar mı diyor?
.
“Gerçekten ben Müslümanlardanım” diyenden daha güzel sözlü kimdir? (Fussilet Suresi, 33)
.
SORU 23: Allah “Sünniyim, Şiiyim, Hanefiyim, Ehli Sünetim” deyin mi diyor? Yoksa sadece Müslüman olun mu diyor?
.
Biz seni ancak alemlere rahmet olsun diye (risaletle) gönderdik. (Enbiya, 107)
.
Rabbinden bir rahmet olarak (öteden beri) hep resuller göndermekteyiz. (Duhan Suresi, 5-6)
.
SORU 24: Sadece Muhammed nebi mi alemlere rahmet olarak gönderilmiş? Yoksa geçmişten beri tüm resuller de alemlere rahmet olarak mı gönderilmiş?
.
De ki: “Siz Allah’a dininizi mi öğreteceksiniz? “…(Hucurat Suresi, 16)
.
Kuran yeterlidir diyenler sizi, ayetin hükmü gereği Allah ve elçisine uyarak, sadece Kuran’la uyarıyor. Allah Kuran yeterlidir, her örneği detaylandırarak Kuran’da Ben bildirdim, Ben açıkladım diyor. Elçime düşen, Benim açıkladığım ayetleri, ekleme çıkarma yapmadan aynen insanlara beyan etmektir diyor. Elçi değil, hükmü sadece Ben koyarım diyor. Şayet elçi nefsinden böyle bir şeye cüret etseydi, onun şah damarını keser, yani görevine son verirdim diyor. Bunca ayete rağmen hala Allah’a din öğretmeye devam edecekseniz o zaman şu ayeti size hatırlatmak durumunda kalırım:
.
Ne zaman onlara (Müşriklere): “Allah’ın indirdiklerine (Kuran’a) uyun” denilse, onlar: “Hayır, biz, atalarımızı üzerinde bulduğumuz şeye (geleneğe) uyarız” derler. (Peki) Ya atalarının aklı bir şeye ermez ve doğru yolu da bulamamış idiyseler? (Bakara Suresi, 170)
.
Size Kuran’a uyun diyoruz. Siz ise belki münafık, belki müşrik, imani durumu ve niyetini bilmediğiniz, alim zannettiğiniz atalarınızdan gelen, peygamber sözü zannettiğiniz iftiralarla din yaşamaya çalışıyorsunuz. Allah böyle yapanları müşrik olarak tanımlıyor.
.
SORU 25: Ahirette huzura geldiğiniz vakit Allah size “tek hüküm koyucu Benim, helal ve haramları Kuran’da bildirdim. Her ibadeti ve detaylarını Kuran’da Ben açıkladım ve sizi sadece ve sadece Kuran’dan sorumlu tuttum” dediğinde nasıl bir savunmanız olacak?
.
“Öyle de, peygamber de hüküm koyabilir, Buhari’den öyle öğrendik. Sen Kuran dışı da peygambere hüküm bildirdin. Gerçi sadece Kuran’daki vahiyden sorumlu tuttun ama olsun, biz yine de Buhari’ye de uyduk” diyebilecek misiniz?
.
Musa nebinin kavminin düştüğü hataya düşüp, ineği kesmek için rengini kilosunu öğrenme gayretine düştüğünüzü farkedin. Allah Musa nebinin kavmine sadece inek kesmelerini emretmişti. Detay bildirmek isteseydi bildirirdi. Allah’ın bildirmedikleri üzerinden din yaşanmaz. Ahirette ne mezheplerden, ne sözde hadislerden ne de rivayetten sorulacaksınız. Sadece Kuran’dan sorumlusunuz. Peygamberin söylediği zannedilen sözlerden değil. Kabul etseniz de etmeseniz de bu böyle. Bu nedenle dini detaylara boğup yaşanamaz hale getirmekten vazgeçip, yaşaması kolay olan Kuran’daki sisteme dönün. Ve peygambere iftira atmaktan, Allah’a din öğretmekten vagzeçin!
.
Onların çoğunluğu zandan başkasına uymaz. Gerçekten zan ise, haktan hiçbir şeyi sağlayamaz. (Yunus Suresi, 36)
.
Zan ise haktan bir şey sağlamaz!
.
NOT: Kuran’la mutabık olan sözleri nebi söylemiş olabilir (Zan). Ama karşılığı Kuran’da olan sözde yine ayet geçerlidir. Yani her koşulda hüküm, Kuran’dan öğrenilir…
Örnek yazıdan da anlaşılıyor onların Kur’an dedikleri ise Kur’an okyanusundan bir kova su…Tefsir değil tevil bunlar… şeytaniliğe hadim te’viller seçilmiş…İlahi dinin amacı bile amaç seçilmemiş  te’villerinde…şeytaniliğe hadimlik amaçları…Kur’anı bir okyanus değil bir kova su gösteriyorlar bunlar…oysa Kur’an okyanustur…Eksiksiz ilimdir…Bunların Kur’anı insanların problerini çözmeye yetmez…bunların haramları da ekmel insan olmamıza yetmez…şeytanlık seviyesinde ekmel bile olmamıza yetmez…Fakirleşmiş bir din öğretisindeler…
Paylaş
Etiketler: Hadis UydurulmaHadissiz...ŞeytaniliğehadımKur'anUydurulma Tefsir
Önceki Yazı

Suskun Saatler

Sonraki Yazı

‘Destan’ Yazmak Kolay Değil!

Hamdi ORUÇ

Hamdi ORUÇ

1951 Çamlı köyü Manyas doğumluyum İzmir Yüksek İslam Entitüsü mezunuyum, emekli müftüyüm şairim....

İlişkili Yazılar

Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor
Din ve Ahlak

Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor

05 Aralık 2025
5k
İbadetler Günahları Siler mi?..
Din ve Ahlak

İbadetler Günahları Siler mi?..

28 Kasım 2025
5k
Arayan Mevlasını Arayan da Belasını Bulur…
Din ve Ahlak

Arayan Mevlasını Arayan da Belasını Bulur…

21 Kasım 2025
5k
Okudun mu?
Din ve Ahlak

Okudun mu?

14 Kasım 2025
5k
Sonraki Yazı

‘Destan’ Yazmak Kolay Değil!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Trendler
  • Yorumlar
  • En son
Aşık Veysel ve Kara Toprak Türküsü Hikayesi

Aşık Veysel ve Kara Toprak Türküsü Hikayesi

22 Mart 2019
Ayak Tabanına Veya Göğüse Vicks Sürmenin Faydası Yok

Ayak Tabanına Veya Göğüse Vicks Sürmenin Faydası Yok

24 Ocak 2016

Yok Saymak

28 Mart 2020

Yıldızname Baktırmak Günah mı…Günah…

09 Haziran 2022

Keltepen’in Taşları /Şu Akkuşun Gürgenleri

18 Nisan 2020
Göyçe Zengezur Türk Cumhuriyeti

Göyçe Zengezur Türk Cumhuriyeti

21 Eylül 2022

Tüketicilerin Süt Tozu Dilekçeleri!

97

Fethullah Gülen’e 19 Soru

72

Ayasofya Açılsın Zincirler Kırılsın

70

İslâm Dışı Bir Uygulama: Çocuk Sünneti…

45

Gıda Mühendislerinin Petek Ataman’a Çağrısı

40

Şarkı Sözü Alan Var mı?

39
Türkiye’nin Ortak Geleceği: Birlik, Kimlik ve Toplumsal Dayanıklılık Üzerine Kapsamlı Bir Düşünüş

Türkiye’nin Ortak Geleceği: Birlik, Kimlik ve Toplumsal Dayanıklılık Üzerine Kapsamlı Bir Düşünüş

05 Aralık 2025
Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor

Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor

05 Aralık 2025
Ve Bilirsin

Ve Bilirsin

05 Aralık 2025
Yaşlı Adam Yanıyor

Yaşlı Adam Yanıyor

05 Aralık 2025
Yörüklerin Harika Öğütleri

Yörüklerin Harika Öğütleri

05 Aralık 2025
Sen veya Sizlere

Sen veya Sizlere

04 Aralık 2025

Köşe Yazarları

Türkiye Deprem Haritası

 

Ayın Sözü

Lütfen Duyarlı Olalım!

de, da vb. bağlaçlar ayrı yazılır.

Cümle bitişinde noktalama yapılır. Boşluk bırakılır, yeni cümleye büyük harfle başlanır.

Dilimiz kadar, edebiyatımıza da özen gösterelim.

Arşiv

Sosyal Medya’da Biz

  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter

Entelektüel Künyemiz!

Online Bilgi İletişim, Sanat ve Medya Hizmetleri, (ICAM | Information, Communication, Art and Media Network) Bilgiağı Yayın Grubu bileşeni YAZAR PORTAL, her gün yenilenen güncel yayınıyla birbirinden değerli köşe yazarlarının özgün makalelerini Türk ve dünya kültür mirasına sunmaktan gurur duyar.

Yazar Portal, günlük, çevrimiçi (interaktif) Köşe Yazarı Gazetesi, basın meslek ilkelerini ve genel yayın etik ilkelerini kabul eder.

Yayın Kurulu

Kent Akademisi Dergisi

Kent Akademisi | Kent Kültürü ve Yönetimi Dergisi
Urban Academy | Journal of Urban Culture and Management

Ayın Kitabı

Yazarlarımızdan, Nevin KILIÇ’ın,

Katilini Doğuran Aşklar söz akıntısını öz akıntısı haliyle şiire yansıtan güzel bir eser. Yazarımızı eserinden dolayı kutluyoruz.

Gazetemiz TİGAD Üyesidir

YAZAR PORTAL

JENAS

Journal of Environmental and Natural Search

Yayın Referans Lisansı

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Bilim & Teknoloji

Eğitim & Kültür

Genel Eğitim

Kişisel Gelişim

Çocuk Gelişimi

Anı & Günce

Spor

Kitap İncelemesi

Film & Sinema Eleştirisi

Gezi Yazısı

Öykü Tefrikaları

Roman Tefrikaları

Röportaj

Medya

Edebiyat & Sanat

Sağlık & Beslenme

Ekonomi & Finans

Siyaset & Politika

Genç Kalemler

Magazin

Şiir

Künye

Köşe Yazarları

Yazar Müracatı

Yazar Girişi

Yazar Olma Dilekçesi

Yayın İlkeleri

Yayın Grubumuz

Misyon

Logo

Reklam Tarifesi

Gizlilik Politikası

İletişim

E-Posta

Üye Ol

BİLGİ, İLETİŞİM, SANAT ve MEDYA HİZMETLERİ YAYIN GRUBU

 INFORMATION, COMMUNICATION, ART and MEDIA PUBLISHING GROUP

© ICAM Publishing

Gazetemiz www.yazarportal.com, (Yazarportal) basın meslek ilkelerine uymaya söz vermiştir.
Yazıların tüm hukuksal hakları yazarlarına aittir. Yazarlarımızın izni olmaksızın, yazılar, hiç bir yerde kaynak gösterilmeksizin kısmen veya tamamen alıntı yapılamaz.

Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta

© 2008 - 2021 Yazar Portal | Türkiye Interaktif Köşe Yazarı Gazetesi

Yeniden Hoşgeldin

Aşağıdan hesabınıza giriş yapın

Şifrenimi unuttun?

Parolanızı alın

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin.

Giriş yap