Dağlarda geziyorum, rüzgârlar eşliğinde
Bir çare bulamadım, senin özlemine
Rüzgârlar şahit, senin için çektiklerime
Dertleşiyorum taşla, toprakla, esen yellerle
Olduğun yöne bakıyorum sık sık yine
Bakıyorum uzaklara, o erişilmez mesafelere
Bakıyorum seni bana getiremeseler de
Ümitlerimi sürekli besliyorum, kalbimde
Ayaklarım yorgun, gözlerim yorgun
Kalbim bir büyük aşka olmuş vurgun
Sen vefasız yüzünden hayatım hep durgun
Görmeyeli yıllar oldu, adeta el gibi oldun
Başımda sevdanın ağır sarsan ağrısı
Benden hiç ayrılmıyor, hasret sancısı
Bilmem ki ne yapsam da olmuyor
Hep yaşıyorum, acılı sıkıntılı anları
Durgunlaşırım, sensiz hep bir köşede
Sen aklıma gelince, seni düşününce
Bir garip olur ruhum, sanki bir bilmece
Sensizlik bana ne kadar büyük işkence
Hasretin artık bir arkadaş oldu benimle














