Yazar Portal | Turkiye Interaktif Kose Yazarı Gazetesi
Cuma, Aralık 5, 2025
  • Giriş Yap
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Yazar Portal | Turkiye Interaktif Kose Yazarı Gazetesi
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Anasayfa Yazarlar Mehmet ALPEREN

Bakış Açısı ve Yorumlar

Mehmet ALPEREN Yazar Mehmet ALPEREN
20 Ekim 2009
Mehmet ALPEREN
3
401
Paylaşma
5k
Görüntülenme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

 At gözlüğü kullanmadığımı ifade edeyim hemen. Bu cümleyi bu ülkede o kadar çok insan bir o kadar çok insana söyler ki artık At’lardan utanmaya başladım.

İkincisi ben ne AKP’liyim ne de Tayyip beyin avukatı filan.

İnsanlar hayatı ve hadiseleri yorumlarken kelimenin tam anlamı ile objektif olamazlar.

Bunu söyleyen kişi yalancıdır.

Yorumlarda her ne kadar bilgi esas ise de, bilginini doğruluğu ve tutarlılığı da önemlidir.  Bilgi kirliliği içinde olan siyasi hayatımız, yakın tarihimizle ilgili kim ne kadar, neyi biliyorsa ona göre yorum yapacaktır. Ama o kişi yine en azından bu yorumlarına kendi inanç ve değerlerine de katarak yapacaktır. Bu anlamda yapılan yorumları saygı ile karşılarım. Hakaret edilmemesi  şartı  ile yapılan her  yoruma bu bakışa açsısı ile yaklaşırım.

Gelelim  arkadaşlarımızın  tepkilerine  

Ugur Özaltın Says:

“ AKP’yi beğeniyor olabilirsiniz. Buna hiç kimse bir şey demiyor ki.
Fakat at gözlükleriyle olayları değerlendirmek çok çok farklı bir şeydir.”

Şeklinde bir giriş yaparak arkasından;

Tayyip beyin geçen seçimlerde yaptığı söylem hatasını maalesef sizde yapıyorsunuz. Tayyip Bey de geçen seçimlerde BUNLAR 1 METRE RAY DÖŞEMEDİLER. ATATÜRK KABİRDEN ÇIKSA BUNLARA HADDİNİ BİLDİRİRDİ demişti bir tren yolu açılışında. Ben düşündüm 1950 yılından beri CHP ne zaman iktidar olmuş da 1 metre ray döşememişti. Ayrıca Tayyip Bey seçim meydanlarında çok defalar alay da etmişti BU HALK BİLİYOR DA BUNLARI İKTİDAR YAPMIYOR diye.”

Şimdi önce şunu belirteyim. Tayyip beyi ben  bir insan olarak  görüyorum. Sizi nasıl bir insan olarak görüyorsam Tayyip beyi de insan olarak görüyorum. Ve her insan gibi o da hata yapabilir. Ben her ne karda Tayyip beyi seviyorsam, sizde aynı oranda sevmiyor olabilirsiniz.

Tayyip Bey tren konusunda halk ile alay ettiği meselesine gelince. Bunu her siyasetçi yapar. Bunun insanlarla alay etmek olduğunu sanmıyorum.1950 den beri CHP iktidara gelmedi bu doğru. Ben sorayım Tayyip Bey burayı atlamıştır. 

CHP kuruluşundan 1950 ye kadar olan dönemde ne yaptı? İdeolojik saplantılarının dışında, şapka giydirmekten, smokin giydirmekten batıya benzemeye çalışmaktan başka ne yaptı. Batı dev adımlarlarla o dönemde sanayi devrimini tamamlarken bu ülkede sanayi adına ne yapıldı?

Dün CHP ne  ise bu günde aynıdır ve bu  almamda  Bahçeli MHP sinden de  farksızdır.

Ben size Alparslan Türkeş beyin 1944 ile ilgili bir yorumunu aktarayım bir cümle ile;

“ Alman zırhlı orduları, üstün teknoloji il e donatılmış araçları ile Avrupa’yı kasıp kavururken, sınırlarımıza gelip dayanmışken. Bizim bir yaralıyı otuz km gerideki hastaneye taşıyacak doğru düzgün aracımız yoktu” Alparslan Türkeş 1944 Milliyetçilik meseleleri “  Bu kitapta daha çok şey var.

Dikkat edin bu dönem CHP’nin 11 yıldan beri tek başına iktidarda olduğu bir dönemdir. Diyeceksiniz ki ülke savaştan çıktı. Falan filan. Bunları geçelim. Cumhuriyet tarihinin yalanlar üzerine bina edildiğini artık bilmeyen kimse kalmadı.   Ülke savaştan çıkmış olsa bile, devleti kuranların enerjilerini ikinci dünya savaşına göre hazırlamaları gerekmez miydi? Üstelik hepside asker adamlar. Kaldı ki CHP ‘ nin meşhur kıtlık yıllarının da müsebbibi olduğunu, insanların elinden alınan buğdayların tren istasyonlarının yanlarında raylar boyunca yıllarca nasıl çürütülmeye terk edildiğini o günleri yaşayanların ağzından dinledik biz.

Yani CHP’nin 27 yıllık tek başına iktidar dönemi memleket için sadece karanlık günler olmuştur.

Sonra diyorsunuz ki;   

“ Peki, kardeşim sormazlar mı adama 59 yıldır sağ iktidarların hükümet olduğu bir ülkede 1 metre ray yapmadı bunlar deyip milletle kafa bulmak doğru mudur?

Ayrıca DP-AP-ANAP-AKP kaç yıl tek başlarına iktidar olmuşlardır bir hesaplayın lütfen.”

Tabii ki sorarlar. Soracaklarda. Tayyip bey  soruyor işte. Ama bunu sorarken bunun millet ile kafa bulmak anlamına geldiğini düşünmüyorum.  Sağ iktidarlara gelince kısaca şunu ifade edeyim;

1950 yılında iktidara getirilen Adnan Menderes ve ekibi ne yazık ki devlet yönetiminden habersiz insanlardı. Dikkat ederseniz  “ getirildi” dedim. Ancak bu ifade halkımızın oylarının yönlendirildiği anlamında değil.  Ortaya sürülen kişilerin CHP ye Alternatif olarak gösterilmesindendir. 

Milletin CHP den kurtulmak ve diğer bir anlamda İnönü gibi Rus yanlısı ve dinsiz politika izleyen bir adamın elinden memleketi kurtarmak için DP ye verdiği oylar aslında Amerika’ nında kucağına oturmak anlamına geleceğini bilmemesindendir. Bilmesi de mümkün değildir o dönemlerde.

Diğer taraftan  

“Turgut Özal tv de kendi anlatmıştı. ABD de Rüştü Saraçoğlu ile görüştüğünü ve 6 ay sonra iktidar olacağını ve ülkeye dönüp hükümette görev almasını istediğini diye. Seçimlerden evvel Turgut Bey nasıl yapabiliyor bu konuşmayı peki?” diyorsunuz

Bunu her siyasetçi söyler. Altı ay sonra iktidar olacağını söylemiş ise bu  bir ön görüdür. Ciddi bir çalışmanın ürünüdür veya her siyasetçi iktidar olacağına inanarak çıkar ve bu bir inanç ifadesi olabilir.

Evet, aslında bu tür tartışmalar kısır kalır. Ancak bir okuyucu  olarak  sizlerle paylaşmakta bizim  boynumuzun borcudur.

Tekrar söz konusu Tayyip beye gelince diyorsunuz ki;

“Tayyip Bey de aynı şekilde daha belediye başkanıyken sanırım ABD başkanıyla görüşmelere başlamıştı kabul görüyordu. B.O.P projesi adım adım işliyor bu ortada. Konjonktüre hangi adam ve hükümet uygunsa o iktidara getiriliyor.
Bu hep böyle olmuştur.”  Diyorsunuz.

Evet olabilir. “Sanırım”  diyorsunuz.  Yani sanıyorsunuz. Emin değilsiniz. Ama olabilir. Dünya siyasetine yön veren ABD’nin Türkiye içindeki ağırlığı Tayyip beyle başlamadı. Bu onun suçu değil. Bu suçu evvela 1950’li yıllardan ele almak gererek. Menderes’in posası çıktığında onun yerine Süleyman Demirel’i hazırlayan da onlar. Yukarda saydığınız tüm sağ partilerde Amerika’dan icazet almadan gelmediler. Bunda sizinle bu konuda hem fikirim. Ama şundan eminim Refah partisinin 1997 de iktidara gelmesi Çiller ile koalisyon hükümeti kurmaları Amerika nın istediği değildi. Bu sebeple Çevik bir gibi Amerika nın Türkiye deki uzantısı faaliyete geçirildi. Adı da manidar “Batı çalışma gurubu.

Tayyip Bey, en azından bu zaman kadar kayıtsız şartız Amerika politikasını izleyen Demirel Çiller gibi sağ partilerin tersine. Bölgedeki dış politikada Ülkemizin ağırlığını hissettirmiştir. Eş başkanlık meselesini siz nasıl algılıyorsunuz bunu bilmiyorum. Eş başkanlığın Amerikan başkanın buradaki yardımcısı anlamında düşünmüyorum. Ama bu zamana kadar Demirle gibi kayıtsız şartız kölelik yapmasından daha iyi bence.  Tayyip beyin Amerika’yı kullanmadığını nerden biliyorsunuz? Neden hep bizim insanlarımız kullanılıyor olsun. Bu da Amerika nın istediği değildir aslında. Ama bir yerde Amerika’nın da orta doğuda taviz vereceği ülke vardır. Bu da hali hazırda bizim devletimizdir.

Şunu unutmamak gerek.  Başarılı devlet adamlarımız da Amerika taraftarı gibi görmek ve göstermekte hoş değildir. Ben bu coğrafya da AKP ve Tayyip beyin Amerika nın her istediğini yerine getirdiklerini sanmıyorum. Ama üst siyasette gereken yapılır. Üst siyaset aşağıdan iyi görülmez. Nitekim Abdulhamid hanı da o dönemin aydınları bir türlü anlamadılar. Ama ülke ne zamanki birinci dünya savaşının eşiğine getirildi gittiler mezarında şiir okudular   
“AKP kendisinden istenilenleri yaptıktan sonra yerini başkasına devredecektir.

Hatta alternatifi şu anda hazırlanıyordur sanırım. Biliyorsunuz istenildiğinde DSP dahi iktidara getirilmiştir. MHP bile iktidar edilmiş ve o sayede bitirilmiştir. Bazen iktidara getirilme bitirilme sebebi de olabiliyor”

Evet, bu görüşünüze de katılırım. Her şeyin sonu gelecektir. Önemli olan milletin bekasıdır. Hatta ben size bir şey daha söyleyeyim. Önümüzdeki seçimlerde CHP daha da küçülecek. Sarıgül bunun için hazırlanıyor.  Emekli General Osman beyde MHP’yi küçültmeye hazırlanmıyor. BBP ile Saadette AKP’yi küçültmeye hazırlanıyor. 

Diğer yorumlara kısaca dokunacağım. Seami kardeşim Suriye ile ilişkilerimizin son yirmi yıllık tarihini özetlemiş. Doğrudur bunun sebebi nedir anlamadım ama benim dediğim şey sınıra asker yığarak silah zoru ile yapılan anlaşmalar değil.  Benim dediğim şey bin yıllık tarihi geçmişe adım atmaktır. Pasaport ile rahatça geçerek tarihi ve kültürel değerlerimiz buluşmasıdır.

Abdulhamid Han ile Tayyip benzetmeme gelince.

Bunu anlamak için önce Abdulhamid hanı doğru anlamak gerek. Vakit ile dönemin aydınlarının pişman olmaları gibi duruma düşmeden

Paylaş
Etiketler: Siyasettoplumülke
Önceki Yazı

Kutsal An…

Sonraki Yazı

Din Ahlakı, Hep Başkası İçin mi Geçerlidir?

Mehmet ALPEREN

Mehmet ALPEREN

İlişkili Yazılar

Mehmet ALPEREN

Yakın Tarih Uydurması

25 Ocak 2011
5k
Mehmet ALPEREN

Müge Anlı ile Tatlı Sert, 500 Program

04 Ocak 2011
5k
Mehmet ALPEREN

New York da Beş Minare

03 Ocak 2011
5k
Mehmet ALPEREN

Yahudileri ve Hıristiyanları Dostlar Edinmeyiniz-(II)

30 Ağustos 2010
5k
Sonraki Yazı

Din Ahlakı, Hep Başkası İçin mi Geçerlidir?

Yorumlar 3

  1. Ugur Özaltın says:
    16 yıl önce

    Yazınıza teşekkür ederim.
    Öncelikle belirteyim ki, bende CHP li değilim ve hayatımda hiç bir partiyi tutmadım.Oy da hiç kullanmdadım bu gidişle kullanmayacağımda.

    İsmet İnönü büyük hatalara imza atmıştır. En başta Atatürk ün vefatından sonra anadolu ruhuna İsmet İnönü ihanet etmiştir.

    Tayyip beye kişisel hiç bir garezim yok. Ama Baykal ve Bahçelinin de katılımıyla oluşturdukları küfürlü siyaset ile ülkede siyasi kaliteyi yerin dibine batırdılar. Üçüde maalesef DEVLET ADAMI kıvamına ulaşabilmiş değiller.

    Turgut Özal da maalesef büyük hatalar yapmıştır. Bugün hala o hataların ceremesi çekilmekte. Yozlaşmanın hırsızlığın kapıları ANAP iktidarında zirve yapmıştır. Kendiside pişman olduğu 3 hatasını TV de açıklamıştı o zamanlar. Bunlardan biri de Mesut Yılmazı yerine getirmesi demişti. Mesut Yılmazı da isteyen ve ağırlığını oyan Turgut beyin karısı Semra hanımmış. Yani anlatmak istediğim şu KARILARINI YÖNETEMEYENLERE ÜLKE YÖNETME YETKİSİ VERİLDİ ve ülke bu hale geldi.

    Turgut Özalı da bu koltuğa oturtan KENAN EVREN dir. O zamanı yaşayanlar bilirler. ÖZAL-TURGUT SUNALP VE NECDET CALP üç lider sahneye çıkartıldı. Turgut Sunalp in varlığı sadece oy bölmekten ibaretti. Necdet Calp de tıpkı bugünkü Baykal gibi öyle abukluklar yaptı ki, Özal a hükümet tabiri caizse hediye edildi.

    İnanın 1983 yılında oynanan tiyatro aynen bugünde oynanıyor. Baykal ve Bahçelinin desteği az geldiğinde asker bile 28 şubatta olduğu gibi AKP ye görülmemiş destek veriyor.

    Evet üst siyaseti anlamak gerçekten çok zor.
    Ecevit-Bahçeli-Mesut Yılmaz iktidarıyla millet o kadar bıktırılmıştı ki AKP ye balıklama atladı. 1983 de de Kenan Evrenden bıktırılıp ANAP a balıklama atlatrırıldığı gibi.

    Mustafa Sarıgül, Erkan Mumcu, Mehmet Ağar ve Abdüllatif Şener bırakın lider olmayı tuvaletçi bile olamazlar. Onlar sadece siyasi tuzaklarda kullanılan birer piyonu geçemezler. Erkan Mumcu nun Anap başına getirilip tam seçim arefesinde ANAP-DYP birleşmesini dinamitlemesi çook düşündürücüdür aslında.

    Bakalım Abdülatif Şener nerede kullanılacak

    Yaşar Nuri Öztürk gibi bunların sonları bence,

  2. mehmet alperen says:
    16 yıl önce

    çoğuna katılıyorum. sonuçta bu bir yorum şeklidir. HAdilseleri yorumlama. ihtilali ve sonrasını çok iyi bilirim. O dönemde bende siyasete çok yakın biriyim. Ancak şunu pek kabul edemiyorum. Kenana Evren ve diğerleri oturup Turgut beyin iktidar olamsını planladılar. Veya 1999 hükümeti olan MHP DSP ve ANAP AkP iktidarını sağladılar.BU ne kadar doğru ne kadar mümkün. Mesela 1983 yılında kurulan Sunalp’ ın horoz amplemli partisinden benim ağabeyim adaydı. Necdet CAP a gelince dediğin aynen doğru diğer saydığın siyailerlerle hepsini toplasan koyun bile güdemezler.
    Turgut beyin hatası ve diğeerlinde hatası tabiiki vardır.BAna göre hatasının en büyüğü körfez krizinde olmuştur . Cumuk yasası filan.
    Ancak ben hatayı sistemin başından beri kuruluşunda ararım. Gerek anayasa, gerek laik sistem ve gerekse bu sistemi savunanların esas gaye ve hedefleri nedir. Ülke neden seksen seneden beri avrupa stndartlarını yakalayamadı. Neden snayi devrimine ayak uyduramadık. Almanya savaştan yıkılı tabiri caiz ise kelimenin tam anlamı ile yer le bir edildikten 9n sene sonrada dünyadan işçi talep etmeye başladı. Dün bizden medeniyet dilenenler bu gün insan hakları mahkemesinde bizi yargılıyorlar? Biz ki bin küsır seneden beri dünyaya hakim bir bi,r milelt iken bu gün ne oldu da bir arpa boyu yol alalmadık.
    SOn oalrak size katıldığım bir noktayada temas edeyim; devlet adamı yetiştirmek kolay değildir. Bizim en büyük talihsizliğimiz cumhuriyeti kuranlarda dahil halen daha devlet adamı yetiştiremediğimzdendir

  3. Uğur ÖZALTIN says:
    16 yıl önce

    Benim kendimce edindiğim tecrübeler ve kültürüm çerçevesinde olayları kendi penceremden değerlendiriyorum ve tabiki bunda hata olasılığımda var. Bu yorumlarda bir çok etken var.

    Hata yapma tüm insanlarda vardır ve olabilir. Hatasızlık Allah a mahsustur. Kul hatasıyla vardır.

    Tabi benim hata yapmamla bir makam sahibinin hatası aynı olamaz. Makam sahiplerini daha farklı şekillerde hataya sürüklüyorlar. Devlet yönetiminde tecrübe edinenler bu siyasi hile hurdaları benden iyi biliyorlardır.

    Ben bu açıdan çok usta sayılmam, teorilerden yürümek zorundayım.

    80 yıldır devletçe aldığımız mesafe ile almanların 1945 den bugüne 40 yılda aldıkları mesafe çok çok farklı ve biz bunda utanmalıyız.

    Evet devlet adamı yetiştiremiyoruz. Bu konuda bir makale yazacağım.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Trendler
  • Yorumlar
  • En son
Aşık Veysel ve Kara Toprak Türküsü Hikayesi

Aşık Veysel ve Kara Toprak Türküsü Hikayesi

22 Mart 2019
Ayak Tabanına Veya Göğüse Vicks Sürmenin Faydası Yok

Ayak Tabanına Veya Göğüse Vicks Sürmenin Faydası Yok

24 Ocak 2016

Yok Saymak

28 Mart 2020

Yıldızname Baktırmak Günah mı…Günah…

09 Haziran 2022

Keltepen’in Taşları /Şu Akkuşun Gürgenleri

18 Nisan 2020
Göyçe Zengezur Türk Cumhuriyeti

Göyçe Zengezur Türk Cumhuriyeti

21 Eylül 2022

Tüketicilerin Süt Tozu Dilekçeleri!

97

Fethullah Gülen’e 19 Soru

72

Ayasofya Açılsın Zincirler Kırılsın

70

İslâm Dışı Bir Uygulama: Çocuk Sünneti…

45

Gıda Mühendislerinin Petek Ataman’a Çağrısı

40

Şarkı Sözü Alan Var mı?

39
Türkiye’nin Ortak Geleceği: Birlik, Kimlik ve Toplumsal Dayanıklılık Üzerine Kapsamlı Bir Düşünüş

Türkiye’nin Ortak Geleceği: Birlik, Kimlik ve Toplumsal Dayanıklılık Üzerine Kapsamlı Bir Düşünüş

05 Aralık 2025
Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor

Nasıl Bir Toplum Olduk. Birinin Ak Dediğine Diğeri Kara Diyor

05 Aralık 2025
Ve Bilirsin

Ve Bilirsin

05 Aralık 2025
Yaşlı Adam Yanıyor

Yaşlı Adam Yanıyor

05 Aralık 2025
Yörüklerin Harika Öğütleri

Yörüklerin Harika Öğütleri

05 Aralık 2025
Sen veya Sizlere

Sen veya Sizlere

04 Aralık 2025

Köşe Yazarları

Türkiye Deprem Haritası

 

Ayın Sözü

Lütfen Duyarlı Olalım!

de, da vb. bağlaçlar ayrı yazılır.

Cümle bitişinde noktalama yapılır. Boşluk bırakılır, yeni cümleye büyük harfle başlanır.

Dilimiz kadar, edebiyatımıza da özen gösterelim.

Arşiv

Sosyal Medya’da Biz

  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter

Entelektüel Künyemiz!

Online Bilgi İletişim, Sanat ve Medya Hizmetleri, (ICAM | Information, Communication, Art and Media Network) Bilgiağı Yayın Grubu bileşeni YAZAR PORTAL, her gün yenilenen güncel yayınıyla birbirinden değerli köşe yazarlarının özgün makalelerini Türk ve dünya kültür mirasına sunmaktan gurur duyar.

Yazar Portal, günlük, çevrimiçi (interaktif) Köşe Yazarı Gazetesi, basın meslek ilkelerini ve genel yayın etik ilkelerini kabul eder.

Yayın Kurulu

Kent Akademisi Dergisi

Kent Akademisi | Kent Kültürü ve Yönetimi Dergisi
Urban Academy | Journal of Urban Culture and Management

Ayın Kitabı

Yazarlarımızdan, Nevin KILIÇ’ın,

Katilini Doğuran Aşklar söz akıntısını öz akıntısı haliyle şiire yansıtan güzel bir eser. Yazarımızı eserinden dolayı kutluyoruz.

Gazetemiz TİGAD Üyesidir

YAZAR PORTAL

JENAS

Journal of Environmental and Natural Search

Yayın Referans Lisansı

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Bilim & Teknoloji

Eğitim & Kültür

Genel Eğitim

Kişisel Gelişim

Çocuk Gelişimi

Anı & Günce

Spor

Kitap İncelemesi

Film & Sinema Eleştirisi

Gezi Yazısı

Öykü Tefrikaları

Roman Tefrikaları

Röportaj

Medya

Edebiyat & Sanat

Sağlık & Beslenme

Ekonomi & Finans

Siyaset & Politika

Genç Kalemler

Magazin

Şiir

Künye

Köşe Yazarları

Yazar Müracatı

Yazar Girişi

Yazar Olma Dilekçesi

Yayın İlkeleri

Yayın Grubumuz

Misyon

Logo

Reklam Tarifesi

Gizlilik Politikası

İletişim

E-Posta

Üye Ol

BİLGİ, İLETİŞİM, SANAT ve MEDYA HİZMETLERİ YAYIN GRUBU

 INFORMATION, COMMUNICATION, ART and MEDIA PUBLISHING GROUP

© ICAM Publishing

Gazetemiz www.yazarportal.com, (Yazarportal) basın meslek ilkelerine uymaya söz vermiştir.
Yazıların tüm hukuksal hakları yazarlarına aittir. Yazarlarımızın izni olmaksızın, yazılar, hiç bir yerde kaynak gösterilmeksizin kısmen veya tamamen alıntı yapılamaz.

Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • Ana Sayfa
  • Köşe Yazarları
  • Künye
  • Yayın İlkeleri
  • Yazar Müracaatı
  • Kurumsal
    • Misyon
    • Yayın Grubumuz
    • Logo
    • Reklam Tarifesi
  • Yazar Girişi
  • E-Posta

© 2008 - 2021 Yazar Portal | Türkiye Interaktif Köşe Yazarı Gazetesi

Yeniden Hoşgeldin

Aşağıdan hesabınıza giriş yapın

Şifrenimi unuttun?

Parolanızı alın

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin.

Giriş yap