Vahdet-i vücut hem şirk hem de değil…denklik iddası değilse secdedir…
İşte örnek…”kendimi tenzih ederim kendimi tenzih ederim. Ben ben en yüce olan rabbimin kendisiyim…”dedi Beyazıdi Bistami..(Beyazid-i Bistami, Celal Yıldırım, sayfa 62-65)en yüce olanım dengiyim dememiş…bu secdedir….yücelikte dengim esmada dengim dememiş…ortağım da dememiş benziyorum demiş…benzemek şirk değil…denklik iddiası suç…ortaklık iddiası suç yani şirk…
Varlıkta vahdet var benzerlik var ama aynılık yok…vahdet-i vucüdu aynılık eşitlik sanma…farklılık iddiası var vahded-i vücutta bağımlıyım demiş sudur eden varlığa benzememek mümkün mü…Nur ismini suduru yaratılan Nur önce yok oldu sonra yaratıldı uçurum var bu benzerlikte..iki benzer arasında uçurum var ama benzerlik de var “Rüyada gördüğüm sen sen değilsin sana eşit değil denk değil ama benzerin…farklı kıymette ama benzerindir…”vucutta vahdet var” biri vucuda sahib biri bağımlı secdeli ayna gölge gibi yani.yansıması sahibin.rüyadaki görüntü gibi hayaldeki…
Rabbimin kendisiyim yani aynasıyım…örtüşme kasdedildi…denklik değil…secde kasdedildi…şirk yok iki var ama secde de var rabbini biliyor…farkı da biliyor denkliğin olmadığını da biliyor…
Evet…”vucutta vahdet var”biri vucuda sahib biri bağımlı secdeli ayna gölge gibi yani.yansıması sahibin.rüyadaki görüntü gibi hayaldeki
Evet…Vahdet-i vücut imam cemaat vahdeti gibidir.secdesiz ikili şirktir. Şeytan asidir şirk asi varsa var…rüyadaki sen aynada ki sen…ikinci cemaat şirktir…imamı ikiledi…asiliktir yani…camide ikilik var demektir…birlik iddiası secdelilik iddiası kardeşlik iddası şirk değil…Lafı doğru anlamadı arab kafası…Şirk sandı “Vahdet-i vücut ilanını sudur felsefesini…oysa sudur felsefesi İslam itikadıdır…şeytan asidir ama cehennem de tevbe edecek tevbesizlik mümkün değil ilah var çünkü…
Tevbe varsa secde varsa benzeme aşkı hasreti varsa vahdet vardır değilse asilik vardır…camilerde bile deccale bağlılık var…Kur’anı camiler haykıramadı günümde…esmayıölçü ilan edemedik…esma okumalarına engeller üretildi…esma okumaları yoksa tefsirin ekmel tefsirin önü kapalıdır deney yoksa tecrübe ilmini önü kapalıdır ilmin önü kapalıdır deney cebrailimizdir…kelamla aramızda…ilimle aramız da…tecrübe iştişare nesh ile aramızda…ekmel tefsirle aramızda sonuç önemli. Kopyala yapıştır ilim değildir hikmet değildir…çölde suyu iç öncelik bu abdest almayı nesh et…ilim hikmet bunu der ama ayet hikmetle bağını kopunca puttur sadece…ağaçtan kopan dal kurur…ekmel tefsirden kopuk ayet meali de kurur…ruhu ölür yani şekli daldır sadece…namazlarımız da şeklen namaz ruhu ölü…
Vahdet-i vücut ile Arab kafasından özgürleştirk…Arab kafası geri bıraktı eksiğe razı olduk…ama yarı hoca dinden eder razı olma yarı hocaya…evet…”erkeğe “altın” haram dediler korkaklık haram demediler korkaklık moda oldu…İslam fıkhının da öncelikleri vardı .Mandacı olduk işte…asimile olduk…
Evet…vahdet-i vücutculuk suç değil şirk değil…arab kafası ilmi eksiltme gayretinde…beynini kaynak bil der. Alim sıfatıdır ilme kaynak ve deneydir cebrailimiz bir de melek fıtrat melek akıl melekleşmiş vicdan…çünkü melek tevbe eder ama Arab beyni tevbe etmez ırkçı tevbe etmez…
Arab petrol parasını ümmetle bölüşmedi…ırkçıdan rehber olmaz…kılavuz olmaz önder olmaz müşriktir her ırkçı ilminin kaynağı sadece Alim sıfatı değil Allahın ve ırkımın menfaati der her ülküsünde ülküsnde de şirk vardır fikrinde de ilminde de…
Kısas fıkhı nesh eder…pabucunu dama atar fıkhın…Fransızdan çal Afrikalıya ver der fıkıh…secdeli ise…asiliktir değilse adı
Evet…Yunanla savaşırsak Suriye konusu kendiliğinden hallolur…AB ve ABD Çin’e bizi kaptırırsa suriye ve yunan konusunu Çin halleder…KISAS hakkımız var ÇİN’E dönelim ve Kısas hakkımızı alalım artık…yunandan da ermeniden de İsrailden de …batıdan da…Kısas kuralı ÇİN’E dön diyor bize…Deccalimiz belli mehdimiz belli…çin mehdimizdir…